A természetben eltöltött idő csökkenti a stresszt

Az interdiszciplináris Cornell-csoport új kutatása szerint 10 perc eltöltött idő miatt a természetben a főiskolai hallgatók boldogabbnak érezhetik magukat, és csökkenthetik mind a fizikai, mind a mentális stressz hatásait.

[wp_ad_camp_1]

“Nem vesz sok időt igénybe a pozitív előnyök megjelenése, mindössze 10 perc alatt jelentkeznek a természet előnyei”- mondta Gen Meredith, a Közegészségügyi Program Mesterének társigazgatója és az Állatgyógyászati ​​Főiskola vezető szerzője. “Meggyőződésünk, hogy minden hallgatónak, függetlenül attól, hogy melyik tantárgytól félnek leginkább, vagy mekkora a terhelésük, napi, vagy legalább hetente néhányszor kellene időt tölteniük a természetben. “A természethez való hozzáférést a lehető legegyszerűbbnek és legelérhetőbbnek tartottuk.” – mondta Rakow. “Noha sok történet szól a hosszabb kültéri programokról, a dózisokat percben, nem pedig napokban kívántuk meghatározni. “A Cornell hallgatók számára számos lehetőség létezik a természetbe való menekülésre. A városi egyetemek esetében a kutatások azt sugallják, hogy a zöld elemek hozzáadása az épített térhez ugyanazokat az eredményeket eredményezheti. Ez is a természetben töltött idő, ami nem feltétlenül maga a természet.

Stressz
Stressz

“Ez egy lehetőség, hogy megkérdőjelezzük azt a gondolkodásmódunkat, hogy mi lehet a természet” – mondja Meredith. “Valójában körülöttünk van: fák, egy virágtartó, egy füves rész vagy egy erdős terület. „A természet a stressz és a szorongás megelőzésének vagy javításának módja, miközben támogatja a fizikai és mentális egészségi eredményeket is. A kutatók megkérdezték, hogy milyen „adagot” kell előírni a főiskolai hallgatókra a hatás érdekében. Azt remélik, hogy ha az egyetemeken alkalmazzák, ez a hallgatói rutin részévé válik, és rendszeres adagokban lesz „fogyasztandó”  a természet, mint egy tabletta.