A vezetői jelenlét összetevői

Ha Ön egy ügyvezető vagy valaki, aki vezető pozícióban van, akkor van vezetői jelenléte. Az Ön vezetői jelenléte az Ön hírneve. Ezt gondolják az emberek, amikor belép egy szobába, és ez az, amit mondanak önről, amikor nincs a szobában.

Vezetőként a vezetői jelenlétének aktív fenntartása hitelességet, bizalmat és végső soron követőket épít. Versenyelőnyt biztosít a többi jelölttel szemben, így jobb karrierlehetőségekhez juthat. Minden vezetőnek gondolnia kell a jelenlétére. Mielőtt azonban hatékonyan építhetne fel egy stratégiát vezetői jelenlétének növelésére, és olyan eszközöket hozhatna létre, amelyek ezt támogatják, meg kell értenie, mi a vezetői jelenléte. Kezdésként itt van a vezetői jelenlét néhány összetevője, amelyet minden vezetőnek tudnia kell. A Gravitas a vezetői jelenlét első összetevője. Ez az Ön által választott érték. Így teremt értéket a világban, így spórol vagy keres pénzt egy szervezetnek, hogy igazolja a felvételi költségeit. A vezetői jelenlét egyik tényezője, amely megfelel a gravitasnak, a tudás mélysége. Vezetőként azért jutott el oda, ahol most tart, mert sok helyzetet végiggondolt. A gravitas fejlődése természetesen megtörténik a karrierje során, ahogy egyre több tapasztalatot szerez, és felmászik a vállalati ranglétrán.

Az ezzel kapcsolatos egyes tulajdonságok közé tartozik a gyakorlati tudás, a nyugalom, a magabiztosság, a rezonancia és a látás. A vezetői jelenlét második és legfontosabb összetevője a kommunikáció. Hogyan teljesíti az értékét? A kommunikáció olyan dolgokat is magában foglal, mint a személyisége és a megközelítése. Ezek azok a dolgok, amelyek közvetítik vezetői jelenlétét. A vezetői jelenlét egyik tényezője, amely megfelel a kommunikációnak, a tudás átadása. Miután átgondolt néhány helyzetet a karrierje során, képes volt kommunikálni a gondolatok evolúciójával.