Az új termékstratégiának további két pontja koncentrálódott a már meglévő termékeikkel elért piaci részesedés tágítására. Az egyik pontja az export növelése a másik a hazai piacon lévő borkereskedelemben elfoglalt pozíció erősítése. Korábban a cég bevételének igen alacsony hányada (5%) származott export bevételből. Ez az arány mindenképp kiaknázatlan lehetőségeket mutatott.
[wp_ad_camp_1]
A külföldi piacokon termékeik közül elsődlegesen az Unikumnépszerűsítésére és értékesítésére koncentráltak. A külföldi piacon is kiemelkedően a környező országok magyarlakta területeire, Németországra, Olaszországra valamint az Egyesült Államokra koncentráltak. A belső piaci borkereskedelem azért került előtérbe, mivel az abból származó bevétel növekedési üteme dinamikusan gyorsult. A Zwack Rt. által készített és forgalmazott borok 3. helyezést tudták megszerezni a gasztronómiai érdeklődésre is számot tartó borok kereskedelmében.
A Zwack Rt. A szeszesitalok 65 millió literes piacának legnagyobb szereplője. Közel 28 milliárdos árbevételt képes generálni, melyből 8 milliárd kerül jövedéki adóként a költségvetésbe. Ez jól mutatja, hogy az adók az árbevétel majdnem egyharmadát elviszik. Ennek ellenére ragaszkodnak a magyar székhelyhez, tradicionális magyar vállalatról lévén szó. A külföldi székhely adózási szempontból indokolt lehetne, ám ez a márka arculatának nem tenne jó, hisz a tradíció keresletnövelő hatása közismert.