A csomag felbontását meg kell várnia a futárnak?

Viták kerekedtek már abból, hogy a futárnak kötelessége-e megvárni azt, hogy a kiszállított csomagot a címzett felbontsa, át ellenőrizze. A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium Európai Fogyasztói Központja szerint a futár feladata az is, hogy a meggyőződjön arról, hogy a csomagot sérületlenül és számlával, használati utasítással együtt átadja a címzettnek.

[wp_ad_camp_1]

A csomag felbontását meg kell várnia a kézbesítőnek? Ez a kérdés megválaszolatlanul maradt már rég óta. Mindenki tudja, hogy a csomag sérülésével kapcsolatos problémákat jelezni lehet a kereskedő felé bármikor, ezért nehéz eldönteni, hogy a futárnak várnia kell-e a kézbesítés után. Sokak tartják úgy, hogy a termék kifogástalan állapotáról csak abban az esetben lehet meggyőződni, ha hosszabb időn keresztül használjuk azt. Tudni kell, hogy a megrendelt termék állapotáért nem a posta vagy a futárszolgálat felel, hanem a kereskedő, ezért a hiba egyáltalán nem érinti a futárt. Ha sérült, nem működő terméket kapott kézbe, akkor nem a futárt kell felelősségre vonni, hanem a webáruházzal kell felvenni a kapcsolatot.

Ha internetes weboldalról vásárol, akkor érdemes érdeklődni, hogy lehetőség van-e azonnali visszaküldésre. Érdemes a futár előtt kibontani a csomagot, és sérülés esetén visszaküldeni azt, mert így rövid időn belül megoldódhat a probléma. Ha még többet szeretne megtudni arról, hogy milyen esetekben várja meg a futár a csomag kibontását, akkor látogasson el a népszerű és kedvelt www.mixpakk.hu weboldalra. Felmerülő kérdéseit felteheti a +36 70 336 6029 telefonszámon, vagy az info@mixpakk.hu e-mail címen keresztül, és munkatársaink szívesen segítenek önnek. Garantált, hogy szolgáltatásunkkal ön is maximálisan meg lesz elégedve másokhoz hasonlóan.