2016 is a tartalomfejlesztés éve?

Az online marketing jelentős fordulatot vett az utóbbi néhány évben. Megerősödni látszanak azok a vélemények, amelyek szerint a közösségi média ereje elérte a csúcspontot, nagyobb tömegeket már nem képes megmozgatni. A Facebook felhasználói tábora nagyobb, mint valaha, a magyarok fele már regisztrált tag a legnagyobb közösségi oldalon. A hagyományos értelemben vett keresőoptimalizálás kiszámítható és stabil látogatásnövelést tesz lehetővé, de nem alkalmas a rövid intenzív kampányok levezénylésére. A kattintásalapú reklámok költsége bizonyos termékek és szolgáltatások esetén olyan magas, hogy a hirdetőknek nem éri meg a bele fektetett kockázatot, illetve pénzt. Mi lesz a versenyképes csodamódszer a 2016-os esztendőben?

[wp_ad_camp_1]

Nem lehet elvitatni, hogy a tartalomfejlesztés, illetve a tartalommarketing jelentős sikereket ért el az utóbbi néhány évben. A magyar weben a legnagyobb fellendülést a Pingvin algoritmus színre lépése után könyvelhette el, amikor a korábbi link-alapú keresőoptimalizálás helyett új és hatásos megoldásokra volt szükség. Így jött képbe a tartalomfejlesztés. Talán a webmesterek is meglepődtek, milyen szép eredményeket voltak képesek elérni az új megváltozott szemlélettel.

Tartalommarketing 2016
Tartalommarketing 2016

A tartalomfejlesztés minden bizonnyal alapjaiban meg fogja határozni a következő évek online marketing trendjeit. A tartalommarketing is egyre szélesebb körben terjedni látszik; már nem csak a nagy- és középvállalatok, hanem a piac kisebb szereplői is felfedezik az ebben rejlő lehetőségeket. A kisvállalkozások is rájöttek, hogy a tartalommarketing megfizethető is hatásos marketing eszköz, amit hiba lenne kihagyni a vevőkért folytatott verseny eszköztárából. Megtérülése szinte garantált és csak egyszeri ráfordítással kell számolnunk.