Simon Gábor nexus reklám ügynökség kommunikációs hírek

A Nexus Reklámügynökség új híre, hogy a Sony Magyarország idén nyáron három ajándékkampány teljes körű lebonyolításával is megbízta az Ügynökséget. Mindhárom kampány esetében egy bizonyos Sony termék vásárlásával a vevő jogosulttá vált egy ajándékcsomagra. A vásárlóknak nem kellett mást tennie, mint a vételt igazoló szelvénnyel regisztrálni a játékban meghirdetett internetes felületen.

[wp_ad_camp_1]

Mindhárom kampány esetében a Nexus feladata volt a kampány teljes körű megszervezése és lebonyolítása. A regisztrációs microsite-ok létrehozásától, aktiválásától, a regisztrációk kezelése, a vásárlást igazoló szelvények begyűjtése, az ajándék szállításának egyeztetésén keresztül egészen az ajándékcsomagok összeállításáig és címzetthez történő eljuttatásáig.

A Nexus Reklámügynökség Integra divíziója minden percét élvezte a projekteknek, hiszen a regisztráltakkal történő kapcsolatfelvétellel és az ajándékok eljuttatásával folyamatosan jó kedvű Sony vásárlókkal konzultáltak. Legbelül egy kicsit mindannyian gyerekek vagyunk és örömmel tölt el minket, ha ajándékot kapunk.

Nexus reklámügynökség
Nexus reklámügynökség

Ezeken az ajándékkampányokon felül egy roadshow ajándéksorsolásával is megbízta a Sony Magyarország a Nexus Reklámügynökséget, mely mostanra lezárult, a sorsolás közjegyző jelenlétében lezajlott és a nyertes részére az ajándék átadása megtörtént. Az átadáson jelen volt a Sony Magyarország képviseletében egy fő és az ügynökség részéről is egy fő.

Ezúton is köszönjük a Sony Magyarországnak a közös munka lehetőségét, és a továbbiakban várjuk újabb megkeresésüket a közös együttműködés reményében!

Forrás: Nexus reklámügynökség