A TikTok használata futótűzként terjedt el a közelmúltban, és sok vállalat beépítette a videomegosztó közösségi hálózatot munkáltatói márkaépítésük közösségi média részébe.
[wp_ad_camp_1]
A TikTok lehetővé teszi az emberek számára, hogy rövid formátumú (általában körülbelül egyperces) videókat készítsenek a háttérben zenével. A tartalom rövid, és lényegre törő. De ha helyesen használja, hatásos lehet. Ha Ön a TikTok világával még nem foglalkozott, vagy nem biztos abban, hogyan kell használni, íme néhány remek példa arra, hogy a vállalatok hogyan használják márkáik népszerűsítésére. A Chipotle egyike a korai cégeknek, amelyek szórakozásból és termékeik népszerűsítésére használják a TikTokot. A népszerű mexikói grill fiókjában az alkalmazottak és az ügyfelek megosztják Chipotle-élményeiket.
2019-ben a Chipotle valóban rányomta bélyegét a TikTokra a Nemzeti Avokádó Napjához kapcsolódó versenyen. A társaság mintegy 250.000 videót kapott a Guacamole Song alapjára táncoló emberek #GuacDance hashtagével. A vállalat még több TikTok-kampányt hajtott végre, amelyek szinte vírusokká váltak. Mivel a világon most számos komoly hír szerepel, a Washington Post TikTok-fiókjával megmutatja a hírek másik oldalát. A díjnyertes sajtóorgánum továbbra is a weboldal és más közösségi médiafiókok segítségével számol be a világ minden fontos történetéről, de a lap TikTok-fiókja enyhe bepillantást mutat a függöny mögé. Kezdetben a Post a humoros mindennapi újságtermi események rögzítésére használta a fiókját. A COVID-19 járvány óta a beszámoló megduplázta a humorral kapcsolatos, vicces otthoni munkahelyi történeteket, és megtalálta a módját, hogy humoros pörgetést nyújtson a mindennapi életünkben. A TikTok használatával a Washington Post rövid menekülést tesz lehetővé közönségének, miközben továbbra is az élvonalban marad.