Mi a hirdetésblokkolás?

Az online hirdetések általában rontják a böngészési élményt. Összezavarják a webhelyek nagy részét, lassú a letöltési sebesség, és rosszindulatú programok forrásai lehetnek. Tehát nem csoda, hogy a hirdetések blokkolói olyan népszerűek. Az egyik használatakor azonban számos tényezőt kell figyelembe venni.

[wp_ad_camp_1]

Hirdetésblokkoló minden olyan alkalmazás (általában böngészőbővítmény), amely eltávolítja a hirdetési anyagokat a webhelyekről. Amíg egy webhely betöltődik, a hirdetéseket blokkoló szoftver ellenőrzi a weboldalon betöltődő elemek domainneveit a hatalmas tiltólistákkal szemben. Ha bármely webhelykomponens hirdetési anyagként van megjelölve, a hirdetésblokkoló megakadályozza annak betöltését. Az oldal tartalmának megjelenítése után a hirdetésblokkoló elemeket keres, amelyek megfelelnek bizonyos szabályoknak, például közös sávdimenziójú képeket, és elrejti őket a képernyőről. A hirdetésblokkolásban az a jó, hogy jelentősen javítja a böngészési élményt azáltal, hogy eltávolítja az idegesítő előugró ablakokat, videóhirdetéseket és rengeteg olyan tartalmat, amely egyáltalán nem érdekel minket.

A hirdetésblokkoló szoftver telepítésének azonban több előnye is van: Biztonság. Az internetes reklámokat az internetes bűnözők felhasználhatják rosszindulatú programok terjesztésére, így a hirdetésblokkolók használatával valóban megmenthető az eszköz a fertőzésektől. Magánélet: A szoftver megakadályozhatja egyes harmadik felektől származó nyomkövetők betöltését is, vagyis ezek a hirdetők már nem gyűjthetnek információkat az online viselkedéséről. Sebesség: A webhelyek gyorsabban nyílnak meg, mert nem kell több tucat reklámcímkét, bővítményt és harmadik féltől származó elemzést betölteniük. Bekapcsolt hirdetésblokkolóval végre elolvashatja kedvenc cikkeit, megnézheti a Youtube-videókat és békésen böngészhet anélkül, hogy feltűnő hirdetések bukkannak fel a képernyőn.