Kritikus felnőttkori tanulási hibák

Oktatási tanácsadóként elősegítjük a tanárok szakmai fejlődését. Míg az oktatás területén konszenzus alakulhat ki a szigorú tanulási standardok alkalmazásának fontosságáról az oktatás irányítására, az, hogy pontosan mely szabványokat kell alkalmazni, heves vita tárgyát képezi.

Szóval, amikor egyszer véletlenül megemlítjük a Közös Alapvető Állami Szabványokat, kitör a háború. Számos iparágban szabványos gyakorlatokat kell alkalmazni a felnőttképzés és -fejlesztés hatékony tervezésének és megvalósításának biztosítására. A személyzeti képzést segítők mindig figyelnek. Ezeknek a gyakorlatoknak a be nem tartása a legjobban elkészített szakmai fejlődési terveket is tönkreteheti. Honnan tudhatja, hogy a képzése elérte a céljait, ha nincs kitűzött cél? Habár jó lenne kikapcsolni és visszafordulni az utakon vezetés közben vakációzáskor, a szervezeteknek sem idő, sem pénz tekintetében nincs annyi luxusuk, hogy hagyják, hogy a személyzet képzése rosszul süljön el. Mint amikor a tanárok egy meghatározott tanulási cél köré tervezik az órákat, minden alkalmazotti képzésben világos sikerkritériumokat kell megállapítani.

Tájékoztassa a résztvevőket, hogy mik lesznek a siker kritériumai. Még jobb, ha elmondja a résztvevőknek, hogy mit fognak tenni, tegyék meg, majd mondják el nekik, hogy mit tettek. A képzés során figyelje meg, hogy a résztvevők mennyire tanulják meg a képzési anyagot. Tegyen közzé horgonydiagramokat feladatokhoz, fontos linkekhez, szövegekhez, infografikákhoz stb. a Roomban, a Padletben és/vagy a Google Drive-on. Terjessze ki a tanulást és a támogatást a képzés résztvevőire a 24 órás virtuális vitalapok használatával. Fontolja meg azt is, hogy mely képzési tartalmak biztosíthatók online tanfolyamokon.