Hogyan lehet kapcsolatot teremteni a potenciális munkaadókkal az álláskeresés során?

Nehéz rajongani egy munka iránt, ha nincs kapcsolata a céggel. Hogyan mutathat lelkesedést a kísérőlevélben és az állásinterjún, ha nem teljesen szereti amit csinálna, vagy azt ahol csinálná? Szerencsére van egy egyszerű módja annak, hogy megmutassa a vállalat iránti lelkesedését a jelentkezési és felvételi folyamat során.

[wp_ad_camp_1]

Ha nem teljesen izgatott a cégnél, amelyben reménykedik, hogy felveszik, akkor lehetséges, hogy egyszerűen nem tud eléget róluk. A kísérőlevél megírása előtt, különösen interjúra való belépés előtt, mindig meg kell néznie a vállalat weboldalát. Látogasson el a Glassdoor.com oldalra is, hogy megnézze, mit mondanak a múltbeli és jelenlegi alkalmazottak a cégről, és pillantson be közösségi médiafiókjukba. Ezzel jobban megértheti vállalati kultúrájukat és azt, hogy hogyan kapcsolódnak be a közösségükbe. A vállalat jelenlegi alkalmazottainak elérése a legközvetlenebb módja annak, hogy kapcsolatot teremtsünk egy potenciális munkáltatóval. Itt jön jól a LinkedIn.

El kell indítania egy csevegést a jelenlegi alkalmazottakkal a LinkedIn-en, így kap egy belső képet arról, milyen a vállalatnál dolgozni. És miután kapcsolatba lépett a vállalat egyik tagjával a LinkedIn-en, alapértelmezés szerint kapcsolatot fog érezni magával a céggel. A vállalat alapvető értékei és meggyőződései nagyban befolyásolhatják az alkalmazottjaik lelkesedését munkájuk iránt. Ezért fontos tudni, hogy személyes értékei és meggyőződései megfelelnek-e azoknak a cégeknek, ahová jelentkezett. Más szóval, alkalmas lenne az adott céghez? Ez a kérdés ugyanolyan fontos az Ön számára, mint a potenciális munkáltató számára. Miközben kutatja a céget, mielőtt megírná a kísérőlevelét, vagy interjúra megy, meg kell próbálnia információkat találni szervezete értékeikről és meggyőződéseiről.