Elegük van az amerikaiaknak az online hirdetésekből?

Az Egyesült Államokban az internethasználók minden eddiginél nagyobb számban veszik át személyes magánéletük irányítását. Sok amerikai használja a hirdetésblokkolókat, számos más eszközzel és technikával együtt az online autonómia és magánélet visszaszerzéséhez.

[wp_ad_camp_1]

A keresési trendek azt mutatják, hogy a „hirdetésblokkoló” szavakhoz kapcsolódó globális keresési forgalom 29% -a az Egyesült Államokból származik. Ezenkívül a statisztikák azt sugallják, hogy az amerikai internetezők csaknem 26% -a használ valamilyen hirdetést blokkoló szoftvert. Az internetes hirdetéseknek való kitettség korlátozása nagyon értelmes. A hirdetésblokkolók számos előnnyel járnak: több mint egy évtizede a Facebook, a Google és más online óriások begyűjtötték és bevételt szereztek felhasználóik adataiból. A folyamat szükséges dologként került kialakításra azok számára, akik élvezni szeretnék az internet előnyeit. De talán van, aki már nem hajlandó passzívan elfogadni az internetet a vállalkozások és a technológiai óriások által meghatározott feltételekkel. Talán át szeretné alakítani online tapasztalatait, visszavonva a reklámalapú vállalatok hatalmának egy részét.

Vizsgálatunk szerint az Egyesült Államokban a fogyasztók árnyaltabban értelmezik a személyes adatok felhasználását. Kiderült, hogy minél többet tud, annál valószínűbb, hogy leszakad az adatgyűjtés és a hirdetések célzásának ciklusától. Tisztább felület: a hirdetések eltávolítása bármely weboldalról általában egyszerűbbnek és kevésbé zsúfoltnak tűnik. Ha engedélyezi a hirdetésblokkolást, akkor nem kell felbukkanó ablakokkal és figyelemfelkeltő szalaghirdetésekkel foglalkoznia. Gyorsabb betöltési sebesség: Az oldalelemek betöltése gyakran hosszabb időt vehet igénybe, ha egyszerre több hirdetést jelenítenek meg. Ha egy oldal lassan reagál, az oka az lehet, hogy a webhely nagy videóelemeket próbál futtatni a hirdetéseiben.