A Szamos, mint profi cég

A Szamos stratégiai fontosságú ügynek tekinti, hogy a dolgozók teljes mértékben azonosulni tudjanak a szervezet küldetésével és céljaival, a vállalati kultúrával és értékrenddel. Ennek köszönhetően a nagy szakmai tudással és tapasztalattal rendelkező, vezető munkatársak évek óta a vállalatnál dolgoznak.

[wp_ad_camp_1]

A szezonalitásból fakadó problémák elsősorban az alkalmazott munkaerő-gazdálkodásban jelentek meg, mert a szezonalitásnak köszönhetően a fluktuáció mindig változott; a szezon előtt nőtt, szezon után lecsökkent az alkalmazott munkaerő száma. A szervezet működését nagymértékben meghatározza az alkalmazott dolgozók vállalat iránti lojalitása, és a vállalatba vetett hite. Aktív és gyors kommunikáció nélkül egyetlen szervezet sem működik, mert ez határozza meg, hogy egy közösség a közös célokért összehangoltan, magas elkötelezettséggel és egymással együttműködve küzdenek.

Szamos üzlet
Szamos üzlet

A vállalat stratégiájában megjelenik a hosszú távú gondolkodás, és ezt mutatja más vállalatokkal való stratégiai szintű együttműködése is. Nagyon fontos, hogy a dolgozók magasan képzett, széleskörű szakmai tapasztalattal rendelkezzenek, hogy kiváló minőségű termékeket állítsanak elő. Továbbá a szervezetnek ki kell emelni azt az innovációs képességét, amely lehetővé teszi, hogy folyamatos termékfejlesztések következtében új, versenyképes termékeket hozzanak létre. A vállalat tudatosan építi brand-jét, amely lehetővé teszi, hogy egyre többen megismerjék a termékeiket, és ezáltal versenyképesebbé válik a többi vállalattal szemben. A fogyasztók számára azért vonzó a termék, mert a vállalat a marcipánkészítés több évtizedes hagyományát megőrizte, és a korral haladva újságokkal is meglepi a vásárlóközönséget.