Prémium linképítés, a jó helyezés titka

A linképítést sokan nehezen értelmezik, nem igazán biztosak benne, hogy mit is kell érteni linképítés alatt. A linképítésnek a keresőben való jó helyezés elérésében van szerepe. Ennek érdekében a cél, minél több a weboldalra mutató külső link építése.

[wp_ad_camp_1]

A prémium linképítés tényleg hatásos a helyezés növeléshez – A legtöbb weboldal tulajdonos elsősorban a weboldalon található tartalmakra, a különféle funkciókra és a dizájnra költ. A linképítés értelmét sokan nem is értik, vagy ha igen, akkor beérik annyival, hogy valamilyen tucatlinkeket tartalmazó úgy nevezett linkfarmra helyezik el a weboldalt vagy fórumokban hirdetnek. Ezt nem mondanánk minőségi megoldásnak, így nagy eredményt sem szabad várni tőle. A valódi eredményre költeni kell, azonban ez idővel vissza is hozza az árát. A linképítés kiváló módja annak, hogy a weboldal jobb helyezést érjen el a keresőben. Érdemes tisztában lenni vele, hogy az első oldal találataira kattintanak a legtöbbet. A második oldalra csak nagyon kevesen mennek át, a harmadikra és a többire pedig szinte senki. Éppen ezért fontos, hogy a weboldal minél jobb helyezést érjen el a találati listában.

Lényeges, hogy ha már linképítésre van szükség, akkor kizárólag profi végezze el azt. A jó link ugyanis hasznos, releváns és természetesnek hat. Ahhoz, hogy egy link tényleg jó legyen, mindhárom kritériumot figyelembe kell venni. A Google figyelembe veszi a linkeket és ha azok nem megfelelők, tehát a linképítéssel megbízott csapat figyelmen kívül hagyta a fentebb említett kritériumokat, akkor a Google nem veszi figyelembe a linkeket. Rosszabb esetben az sincs kizárva, hogy a Google büntet a nem megfelelő linkekért. Tehát nagyon nem mindegy, hogy kire bízzuk a linképítés, ugyanis nem hozzáértő esetén nagyon rosszul jöhetünk ki belőle.