Irodai ünnepi buli megrendezésének módjai a COVID-19 alatt

A COVID-19 2020-ban a munkahely minden aspektusára hatással volt, és az irodai ünnepi buli sem különbözik ettől. Ebben az évben a vállalatok kénytelenek a megszokott dolgokon kívül gondolkodni, hogy emlékezetes ünnepi élményt nyújtsanak az alkalmazottaknak.

[wp_ad_camp_1]

Virtuális értekezletek, virtuális tréningek és virtuális szünetek alatt egy év alatt természetes lett, hogy a vállalatok virtuális ünnepi partit tartanak. A Forbes nemrégiben kiemelt néhány olyan vállalatot, amelyek kreatívabbak az ünnepi partik terén. PayPal – A cég 29 órás ünnepi partit tart, ahol minden alkalmazott több virtuális élményben vehet részt, beleértve élő zenekarok meghallgatását, főző- vagy origamiórákat, valamint bűvészbemutatót. A vállalat minden alkalmazottjának helyi vállalkozásoktól származó ajándékokat is postáz. Az Emberi Erőforrás Menedzsment szerint egyes munkaadók az online kulináris platformok segítségét kérik, hogy az alkalmazottak lehetőséget kapjanak arra, hogy egyedülálló élményt osszanak meg családjukkal.

A munkáltatók ilyenkor ajándékkártyákat szállítanak az alkalmazottaknak, majd a munkavállalók bejelentkeznek egy online platformra, például a Rouxbe online kulináris iskolába, hogy részt vegyenek egy virtuális vacsorakészítési eseményen munkatársaikkal vagy családjukkal. A vállalatok fontolóra veszik a virtuális borkóstolókat, vagy más olyan tevékenységeket is, ahol a munkaerő bejelentkezhet és valami újat tanulhat. Néhány vállalat csúcskategóriás ajándékokat vásárol munkavállalóinak, köztük Apple AirPod-okat és öntisztító vizes palackokat. Néhány vállalat számára a csúcskategóriás ajándékok megvásárlása az alkalmazottak számára olcsóbb, mint egy nagy ünnepi buli kifizetése. A vállalatok egész évben kreatívok voltak, amikor a munkát muszáj volt összehozni az online világgal. Ez valószínűleg az ünnepek alatt is folytatódik, mivel valószínűleg sok vállalat kis virtuális összejöveteleket szervez az ünnepekre.