Bershka márka egyre népszerűbb!

A Bershka az egyre igényesebb közönséget célzó divatot hozta létre, és mindössze 2 év alatt megszilárdította márkaimázsát 100 üzletben. Ma, a megalakulása után 18 évvel, a láncnak több mint 1000 üzlete van 70 piacon, az értékesítés az egész csoport teljes bevételének 9% -át teszi ki.

[wp_ad_camp_1]

Annak érdekében, hogy mindig a legújabb trendek legyenek a boltban a Bershka rugalmas üzleti modellje alkalmazkodik az évszakok során bekövetkező változásokhoz, reagálva rájuk azzal, hogy új termékeket hoznak a boltokba a lehető legrövidebb időn belül. Az egyes évadok modelljeit teljes egészében kreatív csapataik fejlesztik ki, akik fő inspirációs forrásként a piacon uralkodó divatirányzatokat veszik figyelembe, az üzletektől kapott információk, valamint maguk a vásárlók révén. A Bershka tervezőcsapat több mint 60 szakemberből áll, akik folyamatosan értékelik a fogyasztók igényeit, vágyait és igényeit, és minden évben több mint 4000 különböző terméket kínálnak üzleteikben.

A Bershka üzleteket az egész világon megkülönböztetik stratégiai elhelyezkedésük és részletes architektúrájuk miatt. A létesítményeket tágas, trendeket meghatározó vitrinekké alakítják, gondosan átgondolt képekkel, amely az ablakoktól a belső áruk elrendezéséig terjed. A Bershka kiválasztja az egyes városok legjobb kereskedelmi helyszíneit, és a fő bevásárlóközpontok legnevezetesebb területein helyezkedik el. Gyakran egyedi épületeket választanak, amelyeket a Bershka építészeti stúdió felújít és alkalmazkodik márkaimázsához és filozófiájához. A Bershka közönségét kalandvágyó fiatalok jellemzik, akik tisztában vannak a legújabb trendekkel, érdeklődnek a zene, a közösségi hálózatok és az új technológiák iránt. Az üzletek külön terekkel rendelkeznek a Bershka által kínált különféle termékcsaládok számára.