PR cikkek

  • Minőségi linképítés
  • Kapcsolat

A Szamos céljai a piacon

Posted on 2014. augusztus 24. vasárnap by hunprobalazs Posted in Egyebek

A Szamos stratégiai fontosságú ügynek tekinti, hogy a dolgozók teljes mértékben azonosulni tudjanak a szervezet küldetésével és céljaival, a vállalati kultúrával és értékrenddel. Ennek köszönhetően a nagy szakmai tudással és tapasztalattal rendelkező, vezető munkatársak évek óta a vállalatnál dolgoznak.

Szezonalitásból fakadó problémák elsősorban az alkalmazott munkaerő-gazdálkodásban jelentek meg, mert a szezonalitásnak köszönhetően a fluktuáció mindig változott; a szezon előtt nőtt, szezon után lecsökkent az alkalmazott munkaerő száma. Szerencsére a vezetőség igyekezett humánusabb módszerekkel megoldani a problémát például más munkakört ajánlottak fel a dolgozónak a szervezetben, illetve munkaerő-kölcsönzést vettek igénybe a vállalatnál, amely lecsökkentette a fluktuációt. A versenyképesség szempontjából elengedhetetlen tulajdonságokat, amelyek hozzájárultak a Szamos Marcipán hazai és nemzetközi piaci sikereihez. Először is a szervezet működését nagymértékben meghatározza az alkalmazott dolgozók vállalat iránti lojalitása, és a vállalatba vetett hite.

Szamos üzlet

Szamos üzlet

Aktív és gyors kommunikáció nélkül egyetlen szervezet sem működik, mert ez határozza meg, hogy egy közösség a közös célokért összehangoltan, magas elkötelezettséggel és egymással együttműködve küzdenek. A vállalat stratégiájában megjelenik a hosszú távú gondolkodás, és ezt mutatja más vállalatokkal való stratégiai szintű együttműködése is. Nagyon fontos, hogy a dolgozók magasan képzett, széleskörű szakmai tapasztalattal rendelkezzenek, hogy kiváló minőségű termékeket állítsanak elő. Továbbá a szervezetnek ki kell emelni azt az innovációs képességét, amely lehetővé teszi, hogy folyamatos termékfejlesztések következtében új, versenyképes termékeket hozzanak létre. Kiemelendő, hogy a vállalat tudatosan építi brand-jét, amely lehetővé teszi, hogy egyre többen megismerjék a termékeiket, és ezáltal versenyképesebbé válik a többi vállalattal szemben. A fogyasztók számára azért vonzó a termék, mert a vállalat a marcipánkészítés több évtizedes hagyományát megőrizte, és a korral haladva újságokkal is meglepi a vásárlóközönséget.


Share
marcipán
« A legnépszerűbb nevek
Online társkeresés avagy, hogyan is ismerkedjünk a neten? »

Hirdetés

Kategóriák

  • Egyebek (771)
  • Életmód (372)
  • Iparágak (70)
  • Kereskedés (411)
  • Kikapcsolódás (96)
  • Szolgáltatások (431)
  • Turizmus (171)

Archívum

  • 2021 január (22)
  • 2020 december (29)
  • 2020 november (35)
  • 2020 október (53)
  • 2020 szeptember (35)
  • 2020 augusztus (48)
  • 2020 július (37)
  • 2020 június (38)
  • 2020 május (29)
  • 2020 április (30)
  • 2020 március (33)
  • 2020 február (25)
  • 2020 január (26)
  • 2019 december (24)
  • 2019 november (36)
  • 2019 október (18)
  • 2019 szeptember (14)
  • 2019 augusztus (26)
  • 2019 július (10)
  • 2019 június (15)
  • 2019 május (24)
  • 2019 április (20)
  • 2019 március (24)
  • 2019 február (22)
  • 2019 január (18)
  • 2018 december (24)
  • 2018 november (34)
  • 2018 október (36)
  • 2018 szeptember (26)
  • 2018 augusztus (23)
  • 2018 július (26)
  • 2018 június (30)
  • 2018 május (22)
  • 2018 április (27)
  • 2018 március (28)
  • 2018 február (14)
  • 2018 január (18)
  • 2017 december (23)
  • 2017 november (37)
  • 2017 október (53)
  • 2017 szeptember (34)
  • 2017 augusztus (24)
  • 2017 július (30)
  • 2017 június (28)
  • 2017 május (18)
  • 2017 április (25)
  • 2017 március (33)
  • 2017 február (21)
  • 2017 január (24)
  • 2016 december (18)
  • 2016 november (24)
  • 2016 október (20)
  • 2016 szeptember (22)
  • 2016 augusztus (8)
  • 2016 július (8)
  • 2016 június (14)
  • 2016 május (20)
  • 2016 április (14)
  • 2016 március (14)
  • 2016 február (16)
  • 2016 január (30)
  • 2015 december (16)
  • 2015 november (28)
  • 2015 október (17)
  • 2015 szeptember (14)
  • 2015 augusztus (26)
  • 2015 július (6)
  • 2015 június (18)
  • 2015 május (18)
  • 2015 április (26)
  • 2015 március (22)
  • 2015 február (29)
  • 2015 január (29)
  • 2014 december (16)
  • 2014 november (24)
  • 2014 október (28)
  • 2014 szeptember (28)
  • 2014 augusztus (24)
  • 2014 július (14)
  • 2014 június (10)
  • 2014 május (10)
  • 2014 április (14)
  • 2014 március (18)
  • 2014 február (15)
  • 2014 január (23)
  • 2013 december (24)
  • 2013 november (10)
  • 2013 október (10)
  • 2013 szeptember (28)
  • 2013 augusztus (10)
  • 2013 július (14)
  • 2013 június (8)
  • 2013 május (6)
  • 2013 április (6)
  • 2013 március (9)
  • 2013 február (21)
  • 2013 január (16)
  • 2012 december (24)
  • 2012 november (20)
  • 2012 október (11)
  • 2012 szeptember (24)
  • 2012 augusztus (31)
  • 2012 július (20)

Címkefelhő

autó Budapest cipő duguláselhárítás egészség esküvő Győr haj játék keresőoptimalizálás kutya lakás munka olaj sport szállás TV műsor tél utazás vitamin

CyberChimps WordPress Themes

© Area51