A Lipóti Pékség kizárólag magyar alapanyagokból készült magyar termékekkel, péksütemények és kenyerek széles választékával jelent meg a vásárlók előtt. Minden pékáru kézzel, adalékanyagok és tartósítószer nélkül készül, melyet nem csak a magyar munkahelyteremtés elősegítése miatt tarthatunk fontosnak.
Napjainkban egyre hangsúlyosabb az egészséges táplálkozás, mely előtérbe helyezi az adalékanyag, ételszínezék, tartósítószer és minden állagjavító szer használatának mellőzését, ezzel kevesebb káros anyagot juttatva szervezetünkbe. A Lipóti Pékség ennek a kívánalomnak eleget tesz fehér, félbarna, magvas és ízesített pékáruival, az élesztőmentestől a diabetikusig. Azon kívül, hogy kerüli a mesterséges hozzávalókat, termékeihez egy olyan képet alkotott a Lipóti Pékség, mely a régi, friss, ropogós kenyerekre, a nagymamák asztalán illatozó cipókra emlékeztet.

Lipóti pékség
Ahogy a vállalkozás szlogenje is mutatja, a hagyományok tiszteletén és őrzésén keresztül próbálják megragadni a vásárlókat. Ehhez az üzletek arculata is kiváló kiegészítő: Az aranybarna és a pasztell sárga színek kombinációja a nyers és a sült tészta színei, nem kirívó, s tényleg a hagyományőrzést tükrözi. Nincs ez másképp a csomagolóanyagokkal sem, mely nem több mint középbarna papír, a cég nevével ellátva. A harmadik lényeges versenyképesség-növelő tényező a termékkínálat, melynek nem csak számában, hanem minőségében is kiemelkedő.
A kínálat tartalmaz kenyereket, apró pékárut, kelt és leveles tésztás, valamint omlós péksüteményeket, Gyermelyi tésztákat, mézes és sós tésztákat, valamint ásványvizet. A fent leírtak alapján tehát azt mondhatjuk, hogy a Lipóti Pékség versenyképessége a tisztességes profitszerzésre való törekvésen, a hagyományok tiszteletén, valamint a termékek minőségének folyamatos biztosításán alapul. A Lipóti Pékség innovatív üzletpolitikája, a munkatársakkal való kapcsolat biztosítja a vállalkozás további eredményes működését, mely a későbbiekben példája lehet számos hasonló kisvállalkozói sikernek.